woensdag 25 december 2013

HAPPY X-MAS!





Today it's christmas en natuurlijk hoort daar een leuke kerstoutfit bij. Daarom heb ik mijn kerstlook voor 2014 voor jullie op de foto gezet maar ik moet toch de credits van de foto's aan mijn lieve vriendinnetje joy geven. Ben je nieuwsgierig naar mijn outfit voor deze kerst? Lees dan snel verder!


Bij kerst hoort een feestelijke outfit want je kunt natuurlijk niet in je dagelijkse kloffie aan het kerstdiner verschijnen. Daarom heb ik voor jullie op deze mooie kerstochtend mijn kerstoutfit voor 2014! Misschien kun je er nog net op het nippertje wat inspiratie uithalen als je nog niet zeker bent van je outfit voor deze kerst.

Ik heb gekozen voor een trui met een blousje eronder, de trui heeft een winters motiefje en het blousje een feestelijk glitter kraagje. Ik combineer het een zwart leren shortje en een paar hakken, zodat de outfit er in totaal feestelijk en niet alledaags uitziet.




| De trui is van de h&m | het blousje van asos | het shortje van asos | de hakken van calvin klein |
het horloge is van fossil | de kruis oorbellen van river island |

'Lieve lezeressen, ik wil jullie hele fijne feestdagen wensen! Geniet ervan met degene die je lief hebt en eet zoveel als je kunt. Ik ga lekker met mijn familie genieten van een 3 gangen diner maar eerst is kijken wat de kerstman mij dit jaar gebracht heeft! Merry Christmas lieve lezeressen!'

With love from me.
Follow on Bloglovin



Bedankt voor het achterlaten van een berichtje!

11 opmerkingen: