maandag 28 oktober 2013

RELAX



Ontspanning, iedereen heeft het nodig en helemaal met het hectische studenten leven! Er wordt nogal wat van ons studentjes gevraagd. Daarom is het af en toe goed om is lekker wat tijd voor jezelf te nemen en nee dat is helemaal niet egotistisch! Vandaar hier wat tips om lekker te ontspannen tijdens wat YOU TIME, lees snel verder!


Tip 1

Laat het bad lekker vollopen met een lekkere badschuim bijv. van Rituals of the Body shop en ben natuurlijk niet te zuinig met het sop! Neem je laptop mee en zet hem op een verhoging bijv. de wasmand en ga lekker je favoriete film of serie terug kijken. Wat is er nu lekkerder dan een warm bad vol schuim en je favoriete film of serie?

Tip 2 

Door al het harde werken voor school kan je huid zo nu en dan wel een oppertje gebruiken, koop daarom een lekker gezichtsmasker. Zo laat je je huid weer stralen en ziet niemand dat je tot in de late uurtjes hebt zitten leren en je kunt ook nog is lekker ontspannen. Het maskertje kun je natuurlijk ook in combinatie doen met het lekkere warme bad!

Tip 3 

Je zult er misschien niet zo snel aan denken maar een voetenbadje kan ook heel ontspannend zijn, vooral voor de mensen waaronder ik die een fysiek zware opleiding doen. Je voeten krijgen veel te verduren en verdienen het zo nu en dan ook om lekker verwend te worden met bijv. een voetenbadje. Pak lekker een boekje, serie of leuke film erbij en relax!

Wat doen jullie zo al om even lekker te ontspannen?

With love from me.
Follow on Bloglovin


Bedankt voor het achterlaten van een berichtje!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tips soms vind k t zo jammer dat we geen bad hebben aarghh :P!

    xx 1310bynora.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaah dat is balen, ik zeg ga lekker een keertje naar de spa!

      Verwijderen
  2. Alle 3 lekkere tips! Al ben ik eerlijk gezegd niet echt van de badjes en de maskertjes, ik kan er niet echt van genieten, raar hè? Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! En wat een leuke blog heb je, ik volg je vanaf nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een leuke blog, ik volg je nu! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! & bedankt voor je reactie op mijn blog :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! En ik ben fan van de body shop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede tips! Voetenbadje is indd heerlijk ontspannend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede tips echt heel leuk geschreven ook!
    wat heb je een mooie blog layout ! echt super

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen