donderdag 4 juli 2013

Right now it's night!




Waarschijnlijk liggen jullie allemaal al wel te slapen en dat is ook niet zo gek om 00:30 maar ik heb besloten het slapen nog even uit te stellen en een blog te gaan schrijven :-) ik kan namelijk toch nog niet slapen!

Willen jullie weten wat ik op dit tijdstip aan het doen ben? Lees dan verder!



Als eerste heb ik weer wat leuke items geliked op www.fashiolista.com ! Zoals jullie misschien al wel doorhadden hou ik van mode en ik vind dit een ideale site om leuke items tegen te komen en een overzicht van je stijl te krijgen.

Dan kom ik meteen bij het tweede ding waar ik mee bezig ben, tobbe over het uiterlijk van mijn facebook pagina! Hij is nu helemaal niet naar mijn zin en als jullie hem bekijken snappen jullie me waarschijnlijk meteen, ik wil meer kleur!! Eigenlijk wil ik een beetje dezelfde stijl als mijn fashiolista profiel, maar op de een of andere manier vind ik het eng om zoiets met mijn facebook te doen. Raar toch?

Ik heb ook voor een van de eerste keer wat gedeeld op mijn facebook, meestal hou ik er niet zo van maar dit was gewoon te zielig voor het paardje! 

Welke zou het leukste zijn als profielfoto?
Genoeg over facebook, voor de rest staat mijn tv aan op Teennick (ja echt waar) maar drake and josh blijft leuk! Ik ben aan het whatsappen met joy en naast me liggen mijn autotheorie boeken waar ik nog steeds aan moet beginnen haha (ik heb dinsdag mijn examen, oepss)

Maar nu ga ik slapen lieve lezeressen!
Wat doen jullie als je eigenlijk moet slapen?

With love from me and goodnight.
Follow on Bloglovin


Bedankt voor het achterlaten van een berichtje!

22 opmerkingen:

  1. Haha leuk artikel! Meestal ga k dan ook gwoon slapen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great dear

    http://www.cultureandtrend.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geschreven, ik moet zeggen dat ik de gelukkige ben die vrij snel en eigenlijk altijd wel snel in slaap kom. Meestal lees ik tijdschriften en kijk ik op tumblr voordat ik ga slapen dan. Succes met je theorie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is zeker fijn als je snel slaapt, zo af en toe slaap ik ook snel maar helaas niet vaak. Gelukkig bestaat er een tv :)

      Verwijderen
  4. Ik had dat van die pony en die dikke vrouw ook gezien! Ik denk tenminste dat dat is wat je bedoelt? Zó zielig inderdaad. :( Soms blijf ik te lang op door nog veel te lang met mijn vriend te praten in bed. Maar dan heb ik meestal wel mijn hoofd leeg daarna en kan ik dan heerlijk slapen. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha leuk geschreven! Ik vind de linkerfoto het leukst :)! Ik slaap dus echt altijd binnen 1 minuut. Mijn vriend snapt daar niks van, is hij me nog een half verhaal aan het vertellen voor het slapen gaan, slaap ik al hahaha. I can't help it!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) dat is ideaal! Ik ben echt een avondmens, soms is het toch wel een beetje vervelend haha

      Verwijderen
  6. haha leuk artikel, leuke schrijfstijl heb je ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa leuk artikel :):) Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Teen nick blijft leuk, ik hou echt van true jackson & iCarly haha
    Ik schrijf ook veel posts savonds, of naja ik bewerk dan mn foto's. Op een of andere manier vind ik dat de fijnste tijd van de dag haha

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben! En dat heb ik ook, op de een of andere manier heb ik 's avonds meer inspiratie XX

      Verwijderen
  9. Leuk geschreven, ik lach al lekker te slapen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen