vrijdag 7 juni 2013

Must see


Iedereen kijkt er wel naar en iedereen is vast ook wel is in de bioscoop geweest, jullie snappen natuurlijk dat ik het over films heb! Er zijn er teveel om op te noemen en er draaien er iedere dag genoeg in de Nederlandse bioscopen, maar naar welke film moet je nu gaan? 

Lees hier mijn top 3!

Op nummer 1 SAVE HAVEN 

De film gaat over een jonge, mysterieuze vrouw die verhuist naar een klein stadje in North Carolina. Haar terughoudenheid ten opzichte van de zeer hechte gemeenschap roept vragen over haar verleden op. Langzaamaan begint ze zicht toch thusi te voelen en laat ze de liefde toe in haar nieuwe leven. Ze begint een relatie met Alex, een weduwnaar met twee jonge kinderen. Duistere geheimen dringen echter haar nieuwe leven binnen. Ze ziet zich genoodzaakt offers te brengen en te vertrouwen op de kracht van de liefde..

Deze film is gebaseerd op de roman van Nicholas Sparks.
Deze film moet je zeker gezien hebben, het is een prachtig, spannend, ontroerend verhaal met een einde die je niet aan zult zien komen! De filmt draait al in de bioscopen. 

Op nummer 2 staat LOVE AND HONOR

Deze film gaat over twee jonge Amerikaanse Vietnam-Soldaten die door de anti - oorlogsbeweging gedwongen wordt te kiezen tussen de liefde of het leger. 

De film komt uit op 4 juli 2013. Het is een drama roman met onder andere Liam Hemsworth in een van de hoofdrollen. Dit is zeker een film die je moet gaan zien!

Op nummer 3 ABOUT TIME 

Deze film gaat over een vader die een geheim heeft voor zijn zoon, de mannen in hun familie kunnen door de tijd reizen en zo momenten over doen. Dit is het begin van een mooi liefdes verhaal tussen Tim en Mary, maar zou het leven perfect zijn als je ieder moment over kunt doen?

Op de film moet je nog even wachten want hij komt 10 oktober 2013 in de bioscopen, maar hij zal het wachten zeker waard zijn! Het is een film met comedy, drama, romantiek en een beetje science fiction.  

Dit is mijn film top 3! 
Welke film zou jij het liefste willen zien?

With love from me. 

2 opmerkingen:

  1. Wow er staan serieus twee films tussen die ik nog niet kende, terwijl ik gewoon echt bijna alle films die er bestaan gezien heb in mijn leven!

    BeantwoordenVerwijderen