woensdag 5 juni 2013

Hi, my name is Maren



Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Maren ook wel Marenlotte, ik ben 18 jaar oud en een echte kaaskop! Geboren en getogen in Nederland net zoals mijn ouders. Ik woon in de oudste stad van Noord - Brabant en ik werk daar in een cafetaria genaamd Beccaro. Ik ben verslaafd aan het theater sinds ik mijn eerste musical heb gezien, The Lion King. Ook hou ik ontzettend van mode!

Ik woon nu nog fulltime bij mijn ouders maar dat gaat komende augustus veranderen, want dan ga ik voor mijn studie (artiest dans show) op kamers in Arnhem of Nijmegen! Ik kan werkelijk niet wachten om deels om mijn eigen benen te gaan staan en mijn droom na te gaan jagen.


Al eerder heb ik een blog gehad genaamd 'A Day' maar aangezien ik persoonlijk veel veranderd ben en er in mijn leven veel gaat veranderen wilde ik het roer omgooien en een nieuwe blog maken genaamd: GO - GETTER wat in het Nederlands betekend doorzetter. Al zeg ik het zelf ik ben een echte doorzetter en ik heb veel voor mijn kiezen gekregen maar als dat allemaal niet gebeurd was, was ik nu niet waar ik nu ben! 

Ik hoop natuurlijk dat jullie met veel plezier mijn blog gaan lezen. 
Willen jullie me beter leren kennen volg me dan op Twitter en Instagram !

With love from me.

1 opmerking:

  1. Lief vriendinnetje,

    Advies 1: Niet opgeven, na een jaar heb ik nog steeds geen 100 volgers. Je vraagt je soms af: Voor wie doe ik dit? Neem gerust de tijd, als je geen zin hebt moet je ook gewoon niks posten, want met tegenzin werkt het helemaal niet.
    Ik zie bij anderen (Die misschien al wel drie jaar bezig zijn) dat ze leuke dingen bereiken. Events, cadeaus en heel veel (online) liefde, ik ondervind soms ook al die liefde en daar word je heel blij van. Ik raad je aan dit vol te houden, en ik en Demi (Hee Demi) gaan je helpen, want bloggen is je eigen plekje op het internet en dat is soms heel erg fijn.
    Probeer het niet al te persoonlijk te maken (You know what I mean), maar je eigen persoonlijkheid te verwerken in je verhaal.
    Maak mooie foto's, let op je taal, geniet van anderen blogs en haal daar je inspiratie uit.
    Van de week zal ik je eens gaan helpen, met Bloglovin enzo. Verder kunnen we beide nog veel leren hoor, ook ik heb de meest simpele Lay Out die er is haha.

    Oke dit was wel weer even genoeg.
    You go (-getter) girl!

    BeantwoordenVerwijderen