zondag 16 juni 2013

Ask me a question!


Ask me a question! Ik ben deze blog net begonnen en gelukkig wordt die al goed bezocht en ik ben blij met iedere leuke reactie die ik van jullie allemaal krijg :) dankjewel daarvoor!

Daarom heb ik besloten om de eerste 'Ask me a question' te doen.
Wil je me een vraag stellen? Klik dan snel door ..

De eerste 'Ask me a question' is om me te leren kennen, jullie mogen me alles vragen!
Ik zal de vragen later beantwoorden in een nieuw blog bericht of als ik ineens super technisch wordt (wat een wonder zou zijn hahah) in een filmpje.

Ik ben heel benieuwd naar jullie vragen!

With love from me.
Follow on Bloglovin



Bedankt voor het achterlaten van een berichtje!

5 opmerkingen:

  1. Wat is de ergste vraag die je ze zouden kunnen stellen? Met andere woorden, heb je een geheim dat je nooit zou prijsgeven? Je hoeft het niet te verklappen hoor, maar geef 'n hint ofzo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha goeie vraag, hier ga ik is even goed over nadenken!

      Verwijderen
  2. Ja ik heb een vraagje voor je: hoelang ken jij mij al en waar heb je me leren kennen? ( durf eens een fout antwoord te geven mwahahah) nee just kidding. Ik weet alles al van jou..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken je niet, dus mijn vraag is:
    Waar ben je echt ontzettend trots op in je leven?

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een matige baan met een flink salaris, of een fantastische baan met een minder salaris?

    BeantwoordenVerwijderen